ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

Nadrág

2008.07.13. 15:04 | TavaszTündér | 1 komment

áim, megérkeztem. És egy kiadós alvás után is hulla vagyok, úgyhogy hosszú beszámolót, meg gondolatokat most nem kaptok, de ígérem, jóval gyakrabban fogok most blogolni, mint legutóbb, persze azért, mert a múltkori csak halidéj volt, most meg élet. Hehehe:)

Hiányoztok ám, banyek.

 

Címkék: kréta napinapinapina

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr44566106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

epyc · http://www.csecs.hu 2008.07.14. 16:40:43

Ha jössz haza, ne felejts el hozni egy nagy olyan igazán belevaló, dögös, görög csajt, irtózatos mellekkel!:) Ha ez nincs, akkor valami édességet:)
süti beállítások módosítása