ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

"Milyen állat feje vagy?"

2008.05.18. 16:33 | TavaszTündér | 6 komment

(Bëlga)

MSN-es butáskodás átszerkesztve. Rögtön klikkelj a linkekre, mer úgya vicces.

Laczkó:
szerencsére neked nincs lófejed:D
róka barátommal akkor vagyunk ki mikor wiw-en olyan csajt találunk akinek lófeje van és beáll egy ló mellé fényképezkedni
legalább ne súlyosbítsa a helyzetet:D
olyan mintha én bowling-golyókkal fényképezkednék:D
vagy vízilovakkal:D

Tündér:
hüje:D
nekem mivel nem kéne fényképezkedni?

nah ezt minnyá kitalálom
ezzel :D

csíkosmókus vagyok?

mondtam ilyet? aszontam, hogy ezzel fényképezkedjél!

de az volt a kérdés, hogy nekem mivel nem lenne szabad

jah, félreértettem
ilyeneket ne tartsunk a lovak mellett?*

ezek csordában élnek
szerinted én olyan vagyok, mint egy bölény??

tehát ha csak egy lenne akkor félne és elpusztulna?

rosszul érezné magát
kéne belőle vagy 300

ez tetszik?
szerintem ez aranyos

igen, imádom a vombatot
de lehetne maránk

mara? azt nem ismerem...

óriási rövidfülű nyúl

jaa, de tudom, az a kicsi nyusziőzike
amúgy ilyen vagy

jjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjj de cuki vagyok! :):):)
hát köszi, ez jólesik

én milyen állat vagyok?

ilyen... de egy felest képzelj a kezébe:)



*pár napja megvolt a lánykérés, mostanában nézegetjük, melyik kastélyt vagy kúriát vesszük meg, csak az a baj, hogy általában egyikhez sincs istálló, pedig kell, de majd úgyis építtetünk, mert lovak kellenek ugyebár. tudom, kurvára ovisok vagyunk.

Címkék: msn laczko

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr26475492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cirmi · http://www.cirmi.gportal.hu 2008.05.20. 11:39:52

Az első link nyem jó. Amúgy ezek az élet nagy kérdései. :D

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.05.20. 14:10:41

köszi, javítottam. (tegnap még jó volt)
Örülök, hogy átérzed a dolog fontosságát :)

CaminoReal 2008.05.20. 22:28:56

Bezzeg a lóképű, lóval fényképeszkedő lányok iwiw-es képek nincsenek belinkelve:P

Cirmi · http://www.cirmi.gportal.hu 2008.05.20. 23:03:17

Ez a mókus édes, de valami krémszínű közepes termetű növényevőnek jobban el tudnálak képzelni. Az őzike egészen rendben van. :) És ez naná, hogy komoly kérdés! :)

bordács bálint · http://balint 2008.05.21. 20:39:35

épp az

Laczko 2008.05.22. 13:16:01

Peti a kedvedért fogok keresni lófejü fiúkkal fényképezkedő lovászlányokat a wiw-en:)
süti beállítások módosítása