ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

Életen át tartó hálám

2008.05.27. 22:56 | TavaszTündér | 1 komment

annak, aki nekem ajándékozza a Miért éppen Alaszka? (Northern Exposure) összes évadának összes részét. Angolul kell. Az oké, hogy hozzászoktam már a magyar szinkronhoz, ehh, nem jó, de ez van. Chris is levágatta a haját, azóta nem utálom annyira (bár ahogy látom, megint megszőrösödött). Adamnek és Shelly-nek már régóta új hangja van, nehezen, de elviselem.

De ma sokkot kaptam, amikor meghallottam az új szinkronhangokat. Maurice, Ruth-Anne, Ed, és még Fleischman (lehet, hogy még mások is, de nem vártam ki) is másképp hangzik, borzalom, ezt már nem bírom megemészteni.

Tudom, iszonyatos problémáim vannak.

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr19490985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panka 2008.05.28. 09:33:16

Szivikém, őszintén irigylem a problémáidat:) én már hónapok óta TV-t sem nézek, így ilyen gondjaim nincsenek...de van más...Most éppen a cipőimet hamisítják már megint...ez ilyen magyar virtus, hogy rohadnának meg.
süti beállítások módosítása