ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

Megabúcsúbulit

2008.07.08. 13:57 | TavaszTündér | 2 komment

szándékosan nem akartam, mert tudtam, hogy úgysem lehet mindenkit összeszedni egyetlen napra, összeegyeztethetetlen, és pont nem is tudnék senkivel sem rendesen beszélni.

Hanem azért ez a tegnapi összeruccanás Róka Robival és Efivel, a lakótárscsajával náluk, nameg a Twisterjátszás az Absolut vodka - szőlőlé - kacsint kombóval eléggé vadállatul ottvolt. Mert ha épp lenullázod az agyad azon részét (is) mely a tested koordinációjáért felelős, akkor olyan játékot kell játszani, amiben pont arra lenne a legnagyobb szükséged.

És már csak azért is kellett ez az egész, mert Róka Robi meg augusztusban Madridba húz el örökre...

Viszlát karácsonytájt.

Címkék: party róka robi

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr93558804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panka 2008.07.11. 15:25:43

megmondom őszintén, azért valahogy összeverődtünk volna arra megabúcsúra...;) Szép életet kívánok ott a görögöknél, vidd a tündérmanót! és gyere haza hamar:) megapuszi

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.07.14. 00:31:12

Tündérmanó itt ül az ágyam mellett már :)
Amúgy meg néha 3 embert is nehéz összeegyeztetni, szóval jobb volt ez így. Szeptemberben megyek :)

puszmusz
süti beállítások módosítása