ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

Pince

2008.06.09. 02:11 | TavaszTündér | 7 komment

az nincs. Pedig már annyira jó sokat viccelődtünk ezzel, és nem az, hogy nincs berendezett titkos pince, hanem egyáltalán nincs. Van viszont tető, lapos, kilátással mindenre. Például a sok hegyre, meg a tengerre. A tenger annyiban különbözik a Balcsitól, hogy nagyon bénának kell lenni ahhoz, hogy elmerüljön benne az ember. Még nekem sem sikerült, aki köztudottan irtózik a víztől, úszni nem tud benne, csak túlélni, és egyébként sem néz hajós/tengeralattjárós filmeket, mert rosszul van a vízbefúlás gondolatától is. Azt nem mondom, hogy lubickoltam mint a hal, de kifejezetten élveztem, kellene ez nekem minden nap a napsütéssel és a homokos parttal együtt.

Ja, egyik éjjel arra ébredtem, hogy nagyon félek, ez nem jó, persze, de aztán gyorsan rájöttem, hogy csak azért, mert egy elhaladó kamion rengette meg a házat, így szépen nyugiban visszaaludtam. Aztán reggel arra is rájöttem, hogy ez hülyeség, mert a ház baromi messze van az úttól, amin egyébként sem közlekednek kamionok, viszont megtudhattam, hogy tulajdonképpen életem első földrendését élhettem át. És sokkal erősebb volt annál, mint amit egy ház előtt elhaladó kamion idézhet elő.

(másnap történt ez, és e hír kapcsán kellett megtudnom, hogy minden második európai földrengés itten Görögországban történik, hurrá. nefélcsetek.)


Címkék: kréta

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr88510568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Caminoreal 2008.06.12. 14:04:55

Azért vigyázz rád ne omoljon a ház. Tetőtér sincs? Gondolom, ha lapos a tető. Csinálj sok képet! A szélturbinákról is;)

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.06.12. 22:16:53

ja, vigyázok, rám ne omoljon, majd megfogom, ha rám akarna esni :) Itt minden ház lapos tetejű, és mindegyiken van napkollektoros vízmelegítő ám :) a szélturbinákat majd hazafelé fotózom le, mert a hegyekben voltak. amúgy még ép és jó a géped ;)

CaminoReal 2008.06.14. 16:36:30

Reméltem. hogy vigyázol rá:) A napkollektorok is érdekelnek ám...úú mekkora perverz vagyok...Egyébként mikor csinálod meg RSS-esre (ezt mondd ki háromszor gyors egymásutánban:)) a blogod? Ki akarom próbálni az új teló ezen funkcióját, és más oldalt nem tartok rá érdemesnek:PP na szép nyaralást! lassan telik az idő...

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.06.14. 20:47:41

mánnagyonrégóta ereseses, találd meg szépen, ittvan a baloldalon is lejjebb (Naprakészséghez) meg a címsorban is ofkorsz. De hogy ezt a telón hogyan kell, azt nemtom, kérdezz meg egy okosabbat erről. Napkollektorok már az SD-kártyán;)

Roby · http://roby.freeblog.hu/ 2008.06.14. 21:54:53

Azért javaslom hazaérkezés után megformázni... :P

panka 2008.06.17. 11:36:25

halihóóóóó! we are hungry for news! pussz

manoc 2008.06.17. 18:53:34

Skype-on nezlek, de ugylatszik massal vagy elfoglalva ami nem baj. Elvezdd nyaralast! pusz, tesod
süti beállítások módosítása