ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

Döbbenet

2008.05.30. 01:02 | TavaszTündér | 2 komment

Ma az esti zuhany előtt mit látok a tükörben? Egy új ráncot... nem a szemem alatt, ott voltak eddig is... ez most a halántékomon van. Reggel nem volt, most van. A halántékomon. Az már nem a szemkörnyék, az már az arcom. Mentségére szóljon, hogy mosolygóránc, ami hát esetleg szép is lehet sok esetben, meg a neve is szép, de akkor is.

Még a gimiben mondta Dió, hogy ha én mosolygok, az őszinte, mert elsősorban a szememmel teszem.

Szóval mosolygóránc, és ilyetén létében értem is, hogy miért maradt ott estére, hiszem ma elég sokat mosolyogtam, és ha így gondolom végig, akkor hát ugye volt már pár nap, amikor sokat mosolyogtam és nevettem, tehát valószínűleg ottvan az már régebb óta potenciálisan, csak épp mostanra barázdálódott ennyire, hogy nemvigyorgó állapotomban is látahtó. Jaj.

Szóval a másik nemolyanrossz tulajdonsága, hogy csak a jobb szemem mellett van (nektek bal), és hogy még csak most láttam először. És ti?

Címkék: fura

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr43494353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása