ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

Elmebomlás

2008.01.11. 15:23 | TavaszTündér | 3 komment

Miután tegnap este hazaértem, anyám 1 órán át ordítozott velem, és majdnem kirakott az utcára.
Ma dél körül ért haza, és mielőtt tovább indult volna a pasijához, gyorsan összedobott nekem egy tepsi meggyes-diós-fokhagymás karajt. És mindenben kikérte a véleményem.
...
??


Címkék: kaja fura lilla mami nyünnyögés

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr94293495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaminoReal 2008.01.11. 18:34:31

meggyes-diós-fokhagymás??? az meg milyen lehet? hozol kóstolót? :)
Másrészt ahogy kivettem, anyukád már csak ilyen szeszélyes...

manoc 2008.01.11. 23:56:29

uristen ez nem egeszseges. kulonben te hivtal reggel? kepzeld el meg aludtunk reggel 8h-kor viszont hajnali 4h-kor fennvoltunk mert mirabella ugydontott, hogy o akkor megsem almos. szoval ha akkor hivtal volna akkor el is kaptal volna!

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.01.13. 12:33:00

jaj pakkamókus, nem olvastalak mielőtt indultam, pedig vittem volna, mert nagyon fini:) még van, átjöhetsz érte:))

Manócom, nem én hívtalak, de nagy öröm lehet hajnali 4-kor felkelni:)
süti beállítások módosítása