ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

A rizseshús

2008.06.02. 13:24 | TavaszTündér | 2 komment

az milyen gusztustalan találmány már? Mérnem lehet külön kis kupac hús mellé külön kis kupac rizst tenni, minek összedisznózni egyiket a másikkal és viszont?

Címkék: megmond

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr2499329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cirmi · http://www.cirmi.gportal.hu 2008.06.02. 13:49:08

Mert így mindenféle mocskos- mócsingos- rühes undormányt eltakarhatnak a sok rizs közt. Egyébként ha nem a magyar verzióra gondolsz, hanem az olasz rizottóra vagy a spanyol paellára, akkor máris nem fúj, hanem hmmmm.

CaminoReal 2008.06.03. 21:52:30

Nemár! Én szeretem:) Én is a rizottóra gondolok, amikor eszem:D
süti beállítások módosítása