ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

Szándékosan

2008.05.04. 23:25 | TavaszTündér | 10 komment

nem írok most neveket, mert meg akarom tartani magamnak még jó darabig a szóban forgó személyeket.

Egyikükkel a napokban a klasszikus és kiapadhatatlan fiú-lány barátságról beszéltünk, és leszögeztük a már korábban is, sokak által is leszögezetteket, miszerint:
-a lányoknak kevés, ám annál értékesebb barátnőjük van, és sokkal több darab fiúbarátjuk, akiket általában komolyan vesznek oly szemszögből, hogy tényleg csak barátok
-és erre a fiúbarátom azt mondta, hogy az ilyesmi ritka, a fiúk úgyis mindig csak dugni akarnak, akár barát a barátnő, akár ismerős

Dehát én meg lány vagyok, lásd első leszögezett.

És akkor egy másik fiúbaráttal való kellemes margitszigetezés után kapok egy részben lebaszós e-mailt, mely szerint azt hitte, többre tartom, mint hogy csak úgy húzom az agyát, oszt elküldöm.
És, idézem:
"Felháborodva közölted velem, hogy mindenki azt hiszi, hogy Téged csak úgy meg lehet dugni.
NEM, ez nem igy van, hanem a tényállás az, hogy mindenki meg akar dugni."

Elsőre csak azt tudom erre mondani, hogy hm, sőt, sokadikra is. Aztán eszembe jut e két mondat után, hogy már azt is megkaptam párszor, hogy kihívóan viselkedem. (Aha, csak nézzetek szét egy átlagos buliban, és azután ítélkezzetek. Én például betartok bizonyos öltözködési normákat. Én például még nem puszilgattam más pasiját a nyakába csimpaszkodva, bár igaz, ez meg már túlmutat a kihívó viselkedés fogalmán.)

E három tény után én a következőt kérem, kedves fiúk, és barátok (talán más lányok nevében is): ha szóba állok veletek, ha a szemetekbe nézek és rátok mosolygok kedvesen, és nevetek a vicceiteken, ha nem garbóban ülök veletek szemben, ha érezhetően nem udvariasságból, hanem őszinte jóérzésből vagyok veletek, azok nem jelek arra, hogy le akarok veletek feküdni. Ti úgy látjátok, mert úgy akarjátok látni, értem. De ne legyek már lebaszva, ha nem akarok valamit, plíz.

Én viszont azzal a kevés, ám annál értékesebb barátnőmmel továbbra is a fent leírtak szerint viselkedem, és még soha egyikük sem feküdt rám, és nem akart feltétlenül a nemleges válasz után elkísérni az autómig.

Bár némelyikükkel már csókolóztam.


· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr27454073

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: domino zimbabwe 2018.02.15. 23:55:37

Belvárosi Sörfesztivál - Kocsmablog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaminoReal 2008.05.05. 19:50:58

Végül is veheted egy fajta bóknak is...

Roby · http://roby.freeblog.hu/ 2008.05.08. 12:41:24

Na erről ("veheted bóknak is") mintha már valahol, valamikor... Csak nem emlékszem pontosan. Mindenesetre van 1 véleményem, ezt Cirmi ismeri is jól. Engem (ha nő lennék) sokkal inkább zavarna az a gondolat, hogy csak egy kétlábon járó pinát (elnézést) látnak bennem, még akkor is, ha egy "jó pinát", mint az embert.

Mellesleg nekem klasszikus értelemben vett barátom (értsd: Barátom) egyetlen sincs a fiú-férfi ismerőseim között, viszont van 3-4 lány/nő, akikkel egyáltalán nem azért ismerkedtem és tartom a kapcsolatot, mert meg akartam volna dugni őket. Mondjuk a kivétel csak erősíti a "szabályt", ahogy nemrég mondtam egyiküknek tanácsként: férfiakról mindig feltételezd a legrosszabbat, ehhez képest lehet kellemesen csalódni, de még akkor se hidd el! És ez nem ilyen mellverés, hogy "én bezzeg", sokkal inkább arról szól, hogy én ismerem magamat, tudom hogy működök/működünk (sokan már ezt sem ismerik fel) és a megfelelő módon tudom kezelni is. Ez persze nem volt mindig így, visszanézve jópár dologról azt gondolom: juj! Bizonyos esetekben igencsak szánalmas tud lenni a férfi, az az igazság. Mondjuk a nő is... :D

aenima 2008.05.08. 23:29:09

"Engem (ha nő lennék) sokkal inkább zavarna az a gondolat, hogy csak egy kétlábon járó pinát (elnézést) látnak bennem, még akkor is, ha egy "jó pinát", mint az embert."

és mit tudsz ellene tenni Robikám? :D
ha rádnéz egy férfi és tetszel neki, elsősorban és első ránézésre úgysem az fogja érdekelni, hogy te fel tudod sorolni fejből a paragrafusokat, vagy tudsz elemezni Nietzschet, vagy úgy tudsz zongorázni mint Beethoven, hanem. :D

azt viszont becsülöm benned, hogy te ismered magad és a biológia ellenére tudod kezelni a dolgokat ;)

Roby · http://roby.freeblog.hu/ 2008.05.09. 08:42:46

Tenni? Semmit. Nem is lehet.

Másik dologra reagálva: a "nem" utáni elkísérés 2 dolog lehet. Az egyik lehetőség, hogy emberünk próbálja leplezni az elutasításból eredő szégyenét, mutatni azt, hogy tulképp nem is baj, nem számít ("jut minden ujjamra különb"), nem is fáj és "igazából nem is azért jöttem ide és nem is azt akartam, hogy te+meg én, csak..." - mint hogy vesztesként lehajtott fejjel elkullogna a másik irányba. Úgy csinál, mintha ezek után még lenne igénye a barátságra is, a legtöbb esetben viszont itt véget is ér a történet és a másik iránti érdeklődés. A másik verza, hogy nem fogadja el a választ és tovább nyomul. Valahol mindkettő büszkeség kérdés, az utóbbi mondjuk sokkal gázabb...

Egyébként Tündér tényleg nem öltözik kihívóan, de mint a mellékelt ábra is mutatja, ez sem számít. A gesztusai (akárcsak másoké) félreérthetőek lehetnek azoknak, akik annak szeretnék látni, ill. hinni. Mondjuk olyan "baráttal" aki nem egy "bejáratott" ismerősöm, olyan akivel egyébként is rendszeresen beszélek és el szoktuk mászkálni ide-oda, nem biztos, hogy "margitszigetelni" megyek vagy legalábbis számítanék rá (ez persze tapasztalat meglétének kérdése), hogy ezt ő randinak minősíti, minősítheti. A randi a férfi fejében pedig egyfajta "félsiker" állapot :-/

Roby · http://roby.freeblog.hu/ 2008.05.09. 08:45:42

Innen meg már csak 1 lépés a szemrehányás, a "miért húzod a zagyamat? és a keményebbek...

Roby · http://roby.freeblog.hu/ 2008.05.09. 09:00:28

... meg a (ezt pont a margitszigeten hallottam egy padon üldögélő "pár" férfi (hím)tagjától) "bezzeg a mcdonalds jó volt?!" :D

Egyébként - jut eszembe - '95-ben írtam erről egy dalt. A címe: Mit akarsz, ha nem akarsz semmit? Egy verbális féltégla, amit egy fiú vág a lány fejéhez, miután nem lett semmi abból, amiről ő (valójában én) azt hitte, hogy valami...

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.05.09. 15:00:08

Hűha, micsoda élet! Aenima, üdv:)

Szóval. egyrészt: Peti ezt a vehetem bóknak is dolgot azért nem gondolta olyan véresen komolyan.

A két lábon járó jópina érzés egy érdekes dolog, mert az első ítélkezés mindig a külső alapján születik. Engem nem zavar egyáltalán, hogy a "jópina" megítélés után bizonyítanom kell a következő fázisban, hogy mondjuk Beethovent annyira nem, de Chopint egész jól játszom, és van pár könyvem is. Mert nem érint kellemetlenül a bizonyítási lehetőség, mivel van mit... De ha az első fázisban nem lenne kedvező a megítélésem, valszeg sokkal ritkábban jutnék el az eszem létének bizonyításához is.

Roby, tök jó, hogy te tudod ezt kezelni, de itt azért kb. 10 évnyi korkülönbség van köztetek... lehet, majd ő is megtanulja.

A "nem" utáni elkísérés csak egy szándék volt, mégpedig sajnos a második tipped-féle, aztán valójában ő ottmaradt az esőben, én meg beültem a meleg kocsiba.

Hogy ez mennyire volt randi, hát annyira nem, hogy eredetileg csak egy kocsmázást beszéltünk meg, de mivel jobb a szigeten ülni, mint egy füstös sötét lyukban, így lett ahogy. És én azt hittem az elmúlt évek alapján, hogy ez nem randi lesz, na.

Roby · http://roby.freeblog.hu/ 2008.05.10. 21:30:26

Bocsánat, én nem Peti "bókjára" gondoltam, hanem általánosságban a farokkal való közeledés bókként való felfogását kérdőjeleztem meg. Önbizalomhiányos nőnek biztos jól esik az is, ha "jó pinának" tartják, azt viszont nem is sejti, hogy a kutyát nem érdekli, hogyan gondolkodik, miket olvas, hogy zongorázik, stb. Max, az, hogy hogyan főz :) Most általánosítok persze, de én is pasiból vagyok, tudom milyen az, amikor úgy (csak úgy) nézek egy nőre...

Az természetes, hogy a párodnak vagy a párodnak kiszemelt emberke vonzása-vonzódása (az ővé irányodba és a tied irányába) fontos és jól eső (akár bókként is felfogható) dolog. Nem csak ezzel kezdődik, de a későbbiekben is fő mozgatója a kapcsolatnak.

Azt mondjuk nem értem, hogy miért a nőnek (vagy miért csak a nőnek) kell "bizonyítania" a többre való alkalmasságát? Meg aztán, nem is ezen múlik. Nem tudok róla, de biztos van ilyen: atomfizikus bombanőt, aki tökéletes háziasszony és példás családanya is hagytak már ott valami közönséges liba miatt... Igényeknek kell találkozniuk, ezek tárgya és prioritása ráadásul folyamatosan változik is... Meg aztán ott van a "más", az "ismeretlen" varázsa is. A vadászösztön, amin vagy tudsz uralkodni vagy nem :-/

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.05.12. 23:19:41

Roby, tudom, hogy mire gondoltál.

Én csak azt mondom, hogy jobb jópinaként kezdeni valakinél, mint kutyfejűként, ennyi. Jobb szépnek lenni, mint csúnyának, nem tudom erre milyen ellenérved van:) Nem mondtam, hogy csak a nőnek kell bizonyítania, csak most a nőkről volt szó. És igenis sokminden múlik ezen, bár a többiben egyetértek.

A vadászösztönről meg ugye tudnék mit mesélni, de azt a sztorit ismered:)

Roby · http://roby.freeblog.hu/ 2008.05.13. 11:06:33

Biztos, hogy kutyafejűként sokkal nehezebb. Így van miből válogatni (mégha a felhozatal nem is túl erős), úgy meg örülsz, ha bottal megpiszkálnak :)) Bár azt mondják, zsák a foltját, de általában a zsáknak is, a foltnak is nagyobb igényei vannak :D
süti beállítások módosítása