ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

Szép

2008.04.17. 20:46 | TavaszTündér | 2 komment

szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép
szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép
szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép
szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép
szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép
szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép
szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép
szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép szép

volt.

szerintem.

Klapiklap;)


Címkék: peti ut

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr35430536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaminoReal 2008.04.19. 15:26:53

Szerintem is!
És általánosan elterjedt a nádi poszáta...

Ada · http://mohazoldszem.freeblog.hu 2008.04.20. 23:12:58

Köszi a linket! :)
Mivel érdemeltem ki?
süti beállítások módosítása