ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

Valamikor

2008.03.17. 22:51 | TavaszTündér | 2 komment

az éjszaka közepén, az elhalódó buliban, tánc közben:

Tündér: Ha nem én lennék, már rég felhívtál volna magadhoz, nem?:)
Vattafakk: Ha nem te lennél, már rég belédszerettem volna... vagy mi... na szóval érted...
Tündér: Hát persze, mert hiába keresgélnél másfelé, úgysem találsz nálam jobbat:)
Vattafakk: Jaj, de (kinevet?)... Najó, de... De basszus ez így nem ér!! ...mert tényleg te vagy a legjobb.

összebújás, lassúzás, haha:)

Vattafakk: Akkor alszol nálam? ...vagy szóval izé, na van kedved átjönni, vagy mégsem?
Tündér: Persze, de csak alszunk, jó?
Vattafakk: Jó, én csak szeretnék veled összebújni, és együtt aludni, meg átölelni, meg ilyenek.

Hát és így is lett. És szombaton megnéztük ezt meg ezt, közben nem telt el úgy perc, hogy  ne kaptam volna egy puszit vagy egy simit, vagy csak simán ne értünk volna egymáshoz vagy ne fogta volna a kezem. És este 9-re hozott haza. Tulajdonképpen nincsenek is problémáink.

Címkék: film party peti saskacsák

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr56385425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaminoReal 2008.03.18. 11:10:45

Hehe, tényleg ilyen összevissza beszéltem volna?:) Lehetséges...

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.03.18. 11:50:38

ez a reakció most a tagadásnak egy fajtája lenne?:) mostmár késő :P
süti beállítások módosítása