ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

Nem kedves

2008.03.02. 02:53 | TavaszTündér | 4 komment

Laczkóval majdnem buli, ilyen izé, ilyen kocsmázós beszélgetős dolog még sok más emberrel kocsmában. Aztán majdnem koncert, de mégsem, mert tömeg volt. Aztán felhívtam Petit, mert olyan vicces volt, amikor Laczkó elmondta, hogy a bulikon még a csúnya és/vagy kövér lányok is elhajtják. Ezt kacarászva el is kellett mondanom Neked, mert tényleg szórakoztat, hogy ez kellett, hát ezt kaptad. Azaz nem ez kellett, de ezt érdemled, úgy tűnik. Beszéltem Dáviddal is, azt mondta, tetszik neki a blogom, nem hiszem, mert neki ez nem is lehet érdekes. Azért kedves Dávid, ha tévedek, mondd.

Másodszorra nem azért hívtalak, Makka, mert előzőleg hívtál a Tabuba, és akkor ugyan kiröhögtelek, de aztán meggondoltam magam, nem. Azért hívtalak, hogy elmeséljem, épp elütött egy autó, gondoltam érdekelhet. Kicsit lehorzsolódott a könyököm (kabáton keresztül, figyeld!) meg beütöttem a lábamat több helyen, és jól megijedtem, pár percig szóhoz sem jutottam. És koszos lett a nadrágom meg a kabátom, de szerencsére az új csini cipellőm megúszta a kalandot, viszont azt meg még úgysem láttad. Ennyi, aztán hazataláltam. De még jó, hogy nem vetted fel a telefont, mert úgyis picsarészeg voltál már másfél órával korábban is.

Cirmi mondta, hogy nagyon kedvesen írok rólad.

Címkék: peti megmond napinapinapina

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr23361436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manoc 2008.03.02. 15:17:11

na akkor most irni legyszi az autos elutos tortenetet...azert latom a kezed nem serult meg szoval izgulni nem kell. :-)

Cirmi · http://www.cirmi.gportal.hu 2008.03.02. 23:32:58

Szivi....................

CaminoReal 2008.03.04. 01:26:43

Tényleg remélem én is hogy jól vagy, és hogy szerencsésen (többé-kevésbé) megúsztad...
Sajnálom, hogy nem tudtunk akkor beszélni, de tényleg nem biztos hogy jó partner lettem volna akkor...az elhajtásról pedig: egyszer fenn, egyszer lenn...

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.03.04. 14:38:32

Megnyugtató beszámoló posztolva:)
süti beállítások módosítása