ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

Kiegészítés

2008.02.29. 20:54 | TavaszTündér | 9 komment

Nem, Viktorral nem a 'lecsap_a_szabad_prédára' helyzet van. Legyen elég ennyi.

Peti azért nem reagál az előző bejegyzésre, mert faszfej, és köszönésre sem méltat azon a tetves msn-en.* ...mert ...nemtom miért nem, nem is érdekel. Lehet, még el sem olvasta.

Nem, nem lesz macskám, mert akkor macskás szingli leszek, aztán macskás vénlány, végül macskás öregasszony, és mindegyik fokozat nagyon gáz.

Amúgy is elment a kedvem a macskatartástól karácsonytájt, amikor Peti azt mondta a vásárolgatások közepette, hogy akkor kapok tőle kiscicát (rövidszőrűt, lehetőleg menhelyről) karácsonyra, majd ha összeköltözünk. Másnap pedig levezette a következő egyenletet: 'ha' nemegyenlő 'akkor'. Teljesen igaz.

*Bazdmeg Medve a fűnyíródat!

(Jó, egyenlőtlenséget.)


Címkék: peti megmond memoir

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr100359971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaminoReal 2008.03.01. 18:19:30

Szia, tényleg nem olvastam még, csak most. Tényleg örülök, hogy magadért szeretnek. Tényleg megbeszéltük már ezt az MSN-es dolgot párszor. De legalábbis egyszer. És akkor úgy néz ki megértő vagy. Az egyenlet levezetése pedig mintha nem a vásárlás utáni nap lett volna. Na mindegy. A Viktor lecsap a prédára dolgon nevettem sokat.

manoc 2008.03.01. 18:55:19

haho epp most veszem eszre, hogy valaki kb. kaliforniabol is megnez. nem tudom ki mert eskuszom anyamnak nemszoltam a blogodrol. kulonben jo olvasni ahogy tepkeditek petivel egymast. :-) biztos felreertem meg igy irasban kulonben is minden komolyabbnak tunik. pusz

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.03.02. 02:16:36

Manóc, már épp én is akartam kérdezni, hogy nem a Jutka nézi-e a blogot Californiából... de gondolom, hogy nem szóltál neki. Azért még megnézem anyám gépén a dolgot, ha ottvagyok valahol, akkor költöznöm kell. Kedves californiai látogatóm, légy oly drága, jelezz, hogy ki vagy!! Köszi! Valójában talán Petivel való cicakodás nem is olyan komoly... figyeld csak:

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.03.02. 02:24:22

Makka, msn-t egyszer beszéltük meg, és abban maradtunk, hogy az utcán sem megyünk el egymás mellett köszönés nélkül. Hogy az egyenlet levezetése nem másnap volt, hanem harmad- vagy negyed- vagy akárhanyad nap, az lényegtelen, abban a ciklusban volt, na. Mindenre én sem emlékezhetek. Pláne, hogy nem csak egyetlen napon voltunk vásárolni...

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.03.02. 06:03:33

hahaha, hát nem cicakodás, hanem civakodás:)))

manoc 2008.03.02. 15:14:01

na ennek most kulon orulok, hogy te irtal valamit rosszul es nem en! igen, nem tudom ki nez kaliforniabol hacsak nem valaki veletlenul bukkant rad...?

CaminoReal 2008.03.04. 01:21:30

Nem akarok én civakodni, csak néha nem értelek nagyon...de mindegy, mindig is így volt ez;)

Áky 2008.03.04. 13:39:34

Jókat nevettem az utóbbi bejegyzéseken. Kár, hogy a felét nem vágom:) És ki a faszom az a "MAK"ka?:) Csak nem SP barátom?:)

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.03.04. 14:30:11

Szia Áki:) Olvass gyakrabban, légy naprakész, és minden kitisztul. Igen, ő az.
süti beállítások módosítása