ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

...

2007.12.26. 12:48 | TavaszTündér | 4 komment

Van a plafonom közepén egy kampó, a lámpám volt ott, de azt nemrég leszereltem, és a galéria alá tettem. Adja magát a plafon közepe, oda kell valamit lógatni, csak még nem tudtam, mit; egészen idáig. Petitől ugyanis megkaptam a (z egyik, ha nem a) legszebb  létező karácsonyi ajándékot: egy üvegtündért. Azon kívül, hogy tündér, imádom az üveget, és a színe is az egyik kedvencem: világos borostyán-szerű, lilás gyöngyházfénnyel. A fején van egy kis lyuk, hogy fel lehessen akasztani - a szobám közepére. Egyedi darab, Peti nekem csináltatta egy üvegművésszel. És amikor fel akartam tenni méltó helyére... leejtettem, összetört. Nem tudom, hogy történt.
Most inkább nem is próbálnám meg leírni, mit érzek.


Címkék: peti nyünnyögés

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr71275356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaminoReal 2007.12.28. 13:10:54

Hát még nekem milyen fájdalom volt..:) De nem nézünk hátra, csak előre! Legközelebb egy üveggolyót kapsz, tömör 10 cm átmérőjűt, az nem törik el, ha leejted, legfeljebb átüti a padlót..

LilPetya 2007.12.29. 23:24:02

hellohello
nicsak mit találtam :)
keresőbe írtam be hogy SasKacsák és hopp ezt is kidobta,mondjuk meg is lepődtem :)
konkrétan nem tudok hozzáfűzni semmit az aktuális írásodhoz de biztos trééé :(
elkezdtem olvasgatni előzöeket,de feladtam azon amibíciómat hogy most akkor igen,elolvasom az egészet este 11kor
de amiket megnézegettem azok yók
Jah KisPé voltam ha ez nem derült volna ki :)

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2007.12.30. 22:38:57

Szia KisPé!! Üdvözöllek, és örülök, hogy idetaláltál, vicces...:) Még simán végig tudod olvasni egy szuszra, mert amint látod, nemrég kezdtem.
süti beállítások módosítása