ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

Bonyi-buli

2007.12.13. 00:22 | TavaszTündér | 3 komment

Ha péntek, akkor gondolkodás, hogy mit vegyek fel a bulira, milyen legyen a hajam, mikorra készüljek el... Na ez utóbbi csúszott egy csöppet, mivel amikor épp összeszereltük az új asztalunkat Lilla-Mamival a konyhában, egyszer csak piff, elment az áram a körzetünkben. Szerencsére ezek a körzetek kicsik, így az ablakon kinézve láthattuk, hogy 3-4 utcával arrébb bezzeg világítanak az ablakok. Lilla-Mami rögtön mécsesgyújtást követelt, én meg csak bámultam ki az ablakon, mert úgyis mindjárt visszajön az áram.
Azt mondta, hogy a múltkor sem jött vissza rögtön az áram, amikor betelefonált, hogy mi a helyzet, azt a választ kapta, hogy bocsi, de egy munkagép elszakított egy vezetéket, a helyreállítás 3 órába telt. Hm... Amíg végül mécseseket gyútottam, jöttek is a tűzoltók, meg katasztrófaelhárítók, és így szépen el is telt majdnem egy óra. Persze a víz a kádban már készen volt, így mécsesekkel körülvéve romantikusan fürödtem, és drukkoltam, hogy mire a hajszárításra kerül a sor, ne a mókusgenerátorra kelljen csatlakoztatom. Nem is volt rá szükség. Végül nem is volt baj, hogy egy órával később találkoztam Petivel, mert Pankáék még akkor sem voltak ott Helgáéknál, azaz el sem indultak. Amúgy a terv szép volt. Pankával, Brigivel és Petivel Helgáéknál kezdünk, a Kacsák valahol máshol, és mindannyian találkozunk egy helyen, ami mindenkinek megfelel.
Aztán délután Helga azt mondta Pankának, hogy felőle mehet hozzá alapozni az egész kosárcsapat. Én ezt továbbítottam. 10 után érkeztünk Petivel, és sajnos bő egy órával később jött csak meg Panka, Brigi és Noémi, de addigra már ott volt Helgáék barátain kívül Joci, Laczkó, Jimmy meg még egy srác, akik úgy tűnik túl sokan voltak Helga ízléséhez, és bármennyire is édelgett velem, és bármennyire állította, hogy nincs semmi probléma, ennek ellentétét bizonyította az a pofon, amivel Pankát várta. Az hogy ebből nem lett nagy hepaj, annak a nem kevés Jägernek köszönhető, ami akkor már Panka vérével keringett az agyában. Szóval kiderült, hogy a "felőle mindenki jöhet"-megjegyzést viccnek szánta, Panka meg nem viccnek értette. Ilyen egyszerű. Kicsit túlreagálta a helyzetet.
Mellesleg a srácok nem csináltak semmit, csak szépen leültek a kanapé sarkára, és viszonylag kultúráltan szórakoztak. Egy cigit elszívtak az erkélyen, engedéllyel. Illetve felmentek pisilni az emeletre, csoportosan, hogy Peti szépen megmutassa mindenkinek, hogy hová kell menni. Helga pedig követte őket, gondoltam azért, hogy segítsen, vagy nemtom, de később megjegyezte Pankának, hogy ki tudja, mi tűnt el a lakásból... Jó vicc. Gondolta, a srácok zsebrevágták a plazmatévét? Vagy WTF?? Meg amúgy is milyen feltételezés már ez? Mindenesetre kifejtette, hogy nekem Janesz az ideális partner, és ő lenne a legboldogabb, ha mi összejönnénk. Igen, ma este mutattam be Petit neki. Kedves? (persze Janesz rulez, csak hát ez akkor is érdekes lépés)

Én kaptam Pankától ajándékot a Maldív-szigetekről, ahol búvárkodott, Helga meg nem :P



Cuki kis doboz a gyűrűimnek, ami megy azokhoz a golyóstollakhoz, amiket tavaly télen hozott nekem Lilla-Mami Szingapúrból. Nem mintha tudnám használni őket egyszerre, de jó a tudat:)

Kisvártatva Laczkón kívül leléptek a Kacsák, és kicsit később mi is. Kivételesen nem voltam annyira ittas mint a többiek, mert a Bacardihoz, amit vittünk, csak lájt kóla volt, azt meg nem állhatom, a rendes kóla meg Pankáékkal jött. Szóval 3 csaj plusz mi ketten, meg Janesz elindultunk, ja meg Laczkó is... jaj de bonyolult ez!
...nincs is kedvem leírni, a lényeg az, hogy Petivel meg Pankával meg Laczkóval egy ideig elvoltunk a Chili nevű uncsi helyen, ahol összefutottunk Annával meg egy barátnőjével, aki mellett ottragadt Laczkó, mi hárman meg átmentünk a B7-be, ahol Brigi, Noémi meg Janesz már javában táncikált, és együtt, hatan alkottuk hajnalig a Táncparkett Ördögét. Sok a név, mi? Nem baj. Amúgy meg lehet, hogy ez az egész nem is így volt, de azért igyekeztem visszaemlékezni:)
Amikor induláskor kint vártam a többieket fél percig, nem odajött egy szerencsétlen, megkérdezni, hogy várok-e valakire? Mondtam egy határozott igen-t, és mintha varázsszó lett volna, ki is lépett a bejáraton mind az öt kisbarátom, elég meggyőző hatást keltve.

Másnap pedig...




Update: Mégis minek írtam le ezt a sok fasságot? Követhetetlen és érthetetlen, valamint unalmas is. Helga után lementünk bulizni, jó volt, kész.
Worst post ever.


Címkék: foto party peti napinapinapina lilla mami felujitas panka

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr40261051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annipanni 2007.12.13. 11:21:34

ez az egész tényleg nagyjából így történt...az ereimben kavargó nemkevés jagert javítanám 2 jagerre:) Helga pedig csak azért mert pofon vágni, mert tudja, hogy őt sose veszem komolyan(hogy is tehetném) és mert hatalmas önuralmat sajátítottam el 13 évnyi karatézás során:)Egyébként is nem egy nagy elégtétel visszaütni egy gyenge nőnek :D

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2007.12.13. 12:31:50

Igen, annyira össze-vissza kavargott mindenki, hogy felesleges lett volna mindenki minden lépését leírnom. Hát két Jäger nem kevés, pont elég ahhoz, hogy könnyedebben vedd a dolgokat;) Én lányt csak egyszer ütöttem meg, zsenge 16 éves koromban, de meg is bántam, mert tényleg hülye érzés egy gyengébbet bántani:) Pasit pofozni viszont kifejezett elégtételt jelent...

CaminoReal 2007.12.14. 00:35:16

Heheh, arról én is tudnék mesélni :D
Annyira nem rossz a post, de tényleg volt már jobb ;)
süti beállítások módosítása