ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

Szép idő szombaton,

2008.04.06. 17:13 | TavaszTündér | 6 komment

hiába kértem, nem volt, azaz délelőtt épp csak annyi, hogy el tudtam hitetni Atival, hogy ez így is marad egész nap, sőt, jobb lesz, annak ellenére, hogy ő ésszel biztos tudta, hogy ez nem igaz, de ha én azt mondom, hogy süt a nap, akkor elhiszi, na ilyet még mindig tudok vele, hehehe. Ilyen tündéri a lényem, oh. És értem jött és csak egészen kicsit motoroztunk, a Hősök teréig a motoros banzájra, azaz előtte a Platánban ittunk egy kakaót. A hepajon 10 percet tébláboltunk összesen, ebből 7 perc volt a motoros-balesetes, kettétört járműves, véres, agydarabos, leszakadt lábszáras fotók analizálása. Aztán a Citadelláról-legurulást kihagytuk, inkább főzött nekem ebédet (ilyen sem volt az elmúlt 4 évben) és nézegettünk a neten házakat.

Hazafelé már szemerkélt az eső, és méghidegebb volt, úgyhogy végül nagyon hálás voltam, hogy rámparancsolta azt a harisnyát a farmer alá, meg még a térdzoknit is.

Láttunk rottweilert hosszú farokkal. Hát igen, így kutyaformája van, nem úgy néz ki, mint egy elbaszott krinolin. Stop farok- és fülcsonkítás!

Amúgy meg egész nap fájt mindenem, a 12 darab NoSpa meg sem kottyant, ellenben az esti Saridon - californiai savignon kombó végre hatásos volt, ezzel kellett volna kezdenem a napot, de még messze vagyok a Karen-életérzéstől:)
(Will & Grace)


Címkék: ati megmond napinapinapina

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr25413018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaminoReal 2008.04.06. 21:25:47

Mi a baj bambi, miért fáj mindened?

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.04.07. 21:31:08

nemtom, azaz tudom, csak nemtom miért annyira, hogy majd' meghaltam... biztos a front, blah.

lefoglaltam a szállást:)

nefi · http://www.terabithiafoldje.freeblog.hu 2008.04.08. 16:29:21

ehh, meglehet, percekkel kerültük el egymást. :)

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.04.08. 16:53:07

hümm... hát fura lett volna összefutni így felkészületlenül, az biztos:) kicsit szomorú, hogy csak majdnem, de nem meglepő, mert az én életemben amúgyis minden csak majdnem.

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.04.08. 23:07:37

Nefi, amúgy a Platánban voltál, vagy a téren, vagy Attilánál?:)
süti beállítások módosítása