ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

Húsvét hétfőn

2008.03.26. 18:46 | TavaszTündér | 2 komment

meglátogattuk a farkasokat (a medvék szomszédjai), és elvittük nekik a húsvéti báránycomb hatalmas csontjait és a húsról leszedett kilónyi bőrt és zsírt. Nagyon örültek neki. A farkas nagyon kedvenc állatom. Annyira kutyaszerű, és mégis annyira nem az.




A témában ajánlom Farley Mowat Ne féljünk a farkastól! című könyvét, és szívesen kölcsön is adnám, ha nem lenne még mindig Petinél, és ha nem fogadtam volna meg, hogy senkinek nem adok kölcsön soha többet semmit.

És ugyan nem számítottam férfihordákra, de azért meglepett, hogy egyetlen egy Ádámom ugrott csak be, azaz én ugrottam le hozzá, hogy rámfújjon valami hihetetlen undorító pacsmagot. És jót beszélgettünk, például hidakról.

Címkék: megmond ádám

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr21397966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaminoReal 2008.04.03. 19:21:27

ÁÁÁ mégm indig nálam van? előkeresem, tényleg tényleg!

TavaszTündér · http://tunderke.blog.hu 2008.04.05. 21:48:29

ha megvan, legalább tedd ki a polcodra. szem elé.
süti beállítások módosítása