ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

Szemét Valentin

2008.02.14. 11:41 | TavaszTündér | 2 komment

Na persze fortyogok, és meg vagyok sértődve a világra, hogy ez a baszott Valentin mire jó, amikor akiknek van mit ünnepelni, azok úgyis boldogok, akiknek nincs, azok meg inkább elásnák magukat, persze biztos vannak közönyösek is. Valentint divat utálni, és majdnem meg is álltam, hogy írjak ilyen szánalmas utálkozós bejegyzést, de nem bírom magam türtőztetni, ez van. Ha szereted a kedvesedet, akkor basszus vidd el étterembe vagy állatkerbe akármikor, csinálj neki teát vagy sütit akármikor, nézz rá szépen és simogasd akármikor. Ez így természetes, nem értem, mire ez a giccses felhajtás. Én összeesküvésre gyanakszom. Ez a mindenkori boldog párkapcsolatban élők mindenkori felvágása a mindenkori épp nyünnyögősök előtt, kizárólag gonoszságból. Hogy ujjal mutogathassanak, hogy nekik jó, nekik mindig jó, a másoknak meg amúgy sem jó, de most mégrosszabb.

Azért kaptam ma szépet ám, amin egyúttal hangosan fel is tudtam röhögni:)



Cirmitől.

Címkék: foto megmond cirmi nyünnyögés

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr48338853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaminoReal 2008.02.14. 18:27:12

Gondolkodtam, hogy felhívjalak-e, és hogy jól jönne ki vagy rosszul. Valószínűleg katasztrofálisan...
Nyugtasson meg, hogy a nagy hypeot a kereskedők erőltetik a háttérben mozgatva a szálakat...akárcsak karácsonykor! :) Bocs, ha mégsem kellett volna megszólalnom.
süti beállítások módosítása