ELKÖLTÖZTÜNK Én is, meg a blog is. Én Krétára, a blog pedig egy olyan helyre, ahova csak az én meghívómmal léphetsz be. Ha szeretnél ilyet, akkor írj nekem a medvelany[kukac]index[pont]hu-ra, és megbeszéljük.

HTML

Kincsek

2008.01.10. 12:26 | TavaszTündér | 2 komment

Van egy komódom, telitömve rengeteg könyvvel, fényképpel és cd-vel, rajta pedig tv, video, dvd, lemezjátszó, erősítő, ezek tetején pedig 3-4 kis dobozban az ékszereim, pl. a gyűrűim a Pankától kapottban, aztán még jópár kisebb kincs, mint pl. Lilla-Mamitól kapott rózsakvarc malacom, vagy Petitől kapott (töretlen!) üvegnyuszim, vagy Róka Robitól kapott ólomtündérem, és a Manó-féle zöld achát-tojásom, nameg a Nagyapótól elkunyerált jegesmedvés üveghamutartóm. (A papájának vette annak idején, mert eltörte a delfinesét, kb. 60 éves darab.) Szóval hatalmas mennyiségű és darabszámú személyes érték. És nagyon porosodnak, ráadásul mindenféle kis dolog könnyedén a komód mögé eshet, és persze ezt gyakran meg is teszik a kis mocskok. Ezért évente egyszer le- és kipakolom az egészet, és elhúzom a faltól, hogy kivadásszam az addigra már nagyon hiányzó dolgokat.

Az idei kis örömhalom:

- 3 gyűrűm, az egyiket Lili csinálta gyöngyből, és már tényleg nagyon hiányzott; egy másik bordó kövest a Manótól örököltem, a harmadikat meg magamnak vettem, egy sima ezüst karika, már több, mint 10 éves.
- a pávatoll-fülbevalóm doboza, szinte elengedhetetlen kellék, gondolom érthető, miért
- az a bizonyos húszezres:)
- 2006-os Szigetjegy... egyik legnagyobb Sziget-élményem tárgyi emléke.
Este 6-tól kb. 11-ig folyamatos buli a Nagyszínpadnál... Kezdésnek Iggy Pop-ra ugribugri, francia srácokkal muri, egyikük nyakában ülve egy teljes sort Iggyvel egymásnak énekelése, mégpedig azé, hogy "now I wanna be your dog"... ó je. Nem akartalak titeket koncertvideóval sokkolni, normális videót nem találtam erről a számról, mp3 meg nem fér fel... szóval ezért kaptok klipet, populárisat, hogy végig tudjátok nézni:)

 

Mellesleg a Trainspotting az a film, amit legtöbbször láttam (10+) Nem a Star Wars ezer részét, még csak nem is a  Ponyvaregényt, sőt, ezt olvastam is, csak bunkó módon nem adtam még vissza a könyvet Bóka Lillának...

Zúzós punkrock után jött az Anima Sound System, gondoltam egy kis lazulás belefér, hát igazából olyan 5 pontos kis téblábolásra számítottam, lett belőle tánci-mánci megállás nélkül. Nem lehet összehasonlítani egy stúdióalbummal, amit ott műveltek a srácok. Meg lányok.



Végül pedig a bemelegítős kardio-programra jött a gyúrás, azaz a freestyle pogós verekedés a Prodigy-re. Mondjuk szerencsére egy ismerősömmel összefutottam (ja, vele az Animán is, hogy lehet több ezer ember között így megtalálni egymást keresés nélkül? direkt persze nem sikerült volna...), aki végülis hátulról védett, meghát a Diesel Power-t a nyakában töltöttem. Szerintem ő kevésbé élvezte a koncertet, mint én, de azért élejenek a lovagias pasik:)))
Kerestem videót ide is, de a '90-es években termettek vagy nagyon viccesek, vagy az amúgy egykori kedvencek már elég uncsik. (breathe, meg poison, meg no good, meg firestarter, meg voodoo people) A koncertvideókon meg hangosan röhögtem, so most olyat sem kaptok. Szóval ezt választottam, ennek legalább van története:)



Jóéjt, gyerekek:) Ez volt a sokoldalú énem.

Most pedig visszapakolom a cuccokat a helyükre.

Címkék: zene koncert memoir alapmu

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderke.blog.hu/api/trackback/id/tr89292005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaminoReal 2008.01.11. 01:48:38

Ez a prodigy-s klipp nagyon jó választás :) Amikor először láttam, nagyon meglepődtem a csattanón...:)

Cirmi · http://www.cirmi.gportal.hu 2008.01.11. 02:06:33

Azon a Prodogy koncerten nekem halálfélelmem volt...
süti beállítások módosítása